• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

selenefinans har lån på 50000 kr, någon som testat?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Börskraschen91

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
93
Mottagna reaktioner
9
Poäng
42
Tänkte bara höra ang selenefinans. Ringer dem upp efter godkänd ansökan? Är skuldebrevet man skriver ut och bifogar id det enda skuldebrev man får? Eller kommer det ett på posten också?
Samt hur snabba är dem med utbetalning?

Tack på förhand.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Får ni aviseringsavier hem varje månad även om ni har autogiro? (Ni som fått lån via Selene)
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hur snabba är de?

Skickade in ansökan igår eftermiddag strax innan kl 15 men har inte hört något från dem.
Står på hemsidan att man får svar inom 15min (låter iofs väldigt snabbt)
 

AGaThonZaX

Ny medlem
Poäng: 7
Blev medlem
5 Februari 2014
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Avslag efter Avtal, men innan Avtal....

Fick Avslag på mailen efter 1 vecka, men först Godkänd samt att de skickade ut Avtal som jag skrev på... och då kom deras Avslag samma dag som jag la det på lådan... Varför i HELVETE skickar de ut Avtal att skriva på... och sedan ger Avslag innan de fått tillbaka Avtal.... Varning för dessa märkliga företag...! Har inga Anmärkningar men Villa och en del normala förfrågningar, Fast Heltid och bra Lön.,.,, SUCK alltså! Har inte fått kopia på UC, så dom har inte tagit nån kanske! Dom Leker med Folk!!
 

linnea

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
18 Juni 2014
Meddelanden
44
Mottagna reaktioner
1
Poäng
12
selena är inte kloka, beviljar på skärmen sen avslag så gör dom ofta så lägg ner denna skit bank
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp